Domanda |
Risposta |
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
uprowadzać, przejąć kontrolę inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
rutyna, utarty sposób postępowania inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
potop, lawina, potok np słów inizia ad imparare
|
|
|
|
|
zwerbować, pozyskać, zjednać sobie inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
zakazywać, tłumić, ukrywać, poskramiać, wyciszyć inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
zaskoczyć kogoś (np. pytaniem) inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
pobudzać, ponaglać, przyspieszać, zachęcać kogoś inizia ad imparare
|
|
|
|
|
harówka, ciężka praca, mordęga inizia ad imparare
|
|
|
|
|
przestrzeganie np zasad reguł inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
narzucać np zasady, wymuszać posłuszeństwo inizia ad imparare
|
|
|
|
|
zmierzyć, oceniać, szacować inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
psotny, figlarny, złośliwy inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
wykorzystywać, korzystać, inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
zachować w pamięci, zachować np ciepło, przetrzymywać inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
omijać, pomijać, obwodnica inizia ad imparare
|
|
|
|
|
nieporeczny/ masywny, opadły, inizia ad imparare
|
|
|
|
|
ukrywanie, tuszowanie informacji inizia ad imparare
|
|
suppression of information
|
|
|