Domanda |
Risposta |
bezpośrednio / niebezpośrednio inizia ad imparare
|
|
|
|
|
wrzodziejące zapalenie jelita grubego inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
Inhibition refers to a state / process in which one or more aspects of mental or physical activity are blocked.
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
My patient was diagnosed with anxiety neurosis.
|
|
|
niemowle, okres niemowlęcy inizia ad imparare
|
|
|
|
|
zrealizować plan, założenia inizia ad imparare
|
|
realize plan, assumptions
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
pojemność, zdolność (e.g. twórcza, uczenia się, produkcyjna) inizia ad imparare
|
|
capacity (creative capacity, learning capacity, production capacity)
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
an inherited trait / hereditary trait
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
odpowiadać czyimś oczekiwaniom inizia ad imparare
|
|
match (one's) expectations
|
|
|
kobiecość, poczucie kobiecości inizia ad imparare
|
|
femininity, a sense of femininity
|
|
|
męskość, poczucie męskości inizia ad imparare
|
|
masculinity, sense of masculinity
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
być świadomym czegoś, zdawać sobie sprawę z czegoś inizia ad imparare
|
|
I am aware of my strengths and weaknesses.
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
nie mieć złudzeń co do kogoś/ czegoś inizia ad imparare
|
|
have no illusions about somebody / something
|
|
|
zanik instynktu samozachowawczego inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
wywoływać (np uśmiech, współczucie) przywoływać (wspomnienia, uczucia) inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
*akcent inizia ad imparare
|
|
|
|
|
*wymowa inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
wzmacniać (mięśnie, siłę, więzi) inizia ad imparare
|
|
|
|
|