Domanda |
Risposta |
odrzucic, lekcewazyc kogos z jakiegos powodu inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
znalezc swoja nisze, znalezc miejsce dla siebie inizia ad imparare
|
|
|
|
|
osoba ekscentryczna, szalona inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
skupic sie na mocnych stronach inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
miec jedno prawdziwe powolanie inizia ad imparare
|
|
|
|
|
identyfikowac, rozpoznawac inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
miejsce przeciecia, skrzyzowanie inizia ad imparare
|
|
|
|
|
ktos kto potrafi wiele rzeczy, ale w żadnej nie jest ekspertem inizia ad imparare
|
|
jack of all trades, master of none
|
|
|
dzielenie sie praca, dzielenie sie etatem inizia ad imparare
|
|
|
|
|
pozostawic sobie mozliwosc wyboru inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
pracownik na niepelnym etacie inizia ad imparare
|
|
|
|
|
czlowiek wszechtronnie uzdolniony inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
samozatrudnienie, własna działalność gospodarcza inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
wyjsc ze swojej strefy komfortu inizia ad imparare
|
|
set out of your comfort zone
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
prosperowac, odnosic sukcesy inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
miec elastyczny czas pracy inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|