Domanda |
Risposta |
upór, skąpstwo i oedanteria inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
bliskość - izolacja Eriksona inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
wyjaśnienie myślenie, emocje i zachowanie wg Fundera inizia ad imparare
|
|
|
|
|
wolna wola i determinizm wg Kelly inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
niska sumienność + niska ugodowość
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
motywacja nieświadoma, emocjonalne motywy
|
|
|
Motywacja w czynności samej w sobie Allport inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
organziacja psychofizycznych systemów wewnątrz jednostki inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
beta/plastyczność, gamma/integracja
|
|
|
Kurt Lewin: teoria pola, przestrzeń życiowa inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
frustracja/agresja, konflikty inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
Neurotyzm, ekstrawersja, psychotyczność
|
|
|
potrzeba ponad innymi Maslwoa inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
popęd, wzmocnienie, nawyk
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
poczucie niższości, wyższości, zainteresowanie społeczne, twórcza jaźń
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
teorię cech, sytuacja, poznawczo-afektywny system os.
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|