Domanda |
Risposta |
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
podać swoją dyspozycyjność inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
być wolnym, dyspozycyjnym inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
czy mogę...? (bardzo grzecznie) inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
Czy nie będziesz miał nic przeciwko, jeśli...? inizia ad imparare
|
|
|
|
|
Zastanawiałam się, czy... inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
Czy nie będzie problemu, jeśli? u, jeśli... inizia ad imparare
|
|
Would it be all right if...
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
co się dzieje? o co chodzi? inizia ad imparare
|
|
|
|
|
wyświadczyć przysługę, zrobić coś dla kogoś inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
poprosić kogoś, by coś zrobił inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
przepraszam za spóźnienie inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
przyjąć czyjeś przeprosiny inizia ad imparare
|
|
|
|
|
Najmocniej przepraszam, proszę mi wybaczyć inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
Czy chcesz przez to powiedzieć, że...? inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
Nie rozumiem, co masz na myśli. inizia ad imparare
|
|
I don’t see what you mean
|
|
|
Nie rozumiem, co masz na myśli inizia ad imparare
|
|
|
|
|