Domanda |
Risposta |
inizia ad imparare
|
|
landmark-historic, turning point of a peroid
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
afloat-in floting condition, flooded, awash
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
to weigh sth-to measure the weight of sth
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
required-necessary, essential
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
conceive an idea-come up with, imagine
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
regardless of something-despite sth
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
to amass- to gather, collect
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
kick-start- make sth start to happen
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
temporary-lasting for short time
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
sustainable-able to be maintaimed at a certain rate or level
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
staggering-astonishing, overwhealming
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
noteworthy-deserving notive/attention
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
być lepszym niż oczekiwane inizia ad imparare
|
|
exeed-to go or be beyond the limit or expectations
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
instead of sth-as an alternative
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
retailer-an intermediary who sells to consumers
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
quick fix-fast and eady solution
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
cash injection-quick supply of money
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
to eradicate sth-destroy or get rid of completly
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
disposable- only to be used once and then discarded
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
prickly- thorny, sharply pointed
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
eligible-qualified to be chosen
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
come into effect-start working or being used
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
bring things together-collect them
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
sheer-usual, ordinary, simple
|
|
|
zasłużona nagroda lub pochwała inizia ad imparare
|
|
merit-deserving reward or praise
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
indicate that-signalize, point out
|
|
|