Domanda |
Risposta |
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
mila (jednośtka długości)
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
na szczęście, na szczęście
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
We often add -ly to adjectives to make adverbs (words that tell us how we do things), e.g. regularly, unfortunately, slowly, exactly." inizia ad imparare
|
|
Często dodajemy końcówkę -ly do przymiotników, aby utworzyć przysłówki (słowa, które mówią nam, jak coś robimy), np. regularnie, niestety, powoli, dokładnie.
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
stać się, dziać się, zdarzyć się
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
męski, mężczyzna. płeć męska
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
żeński, kobieta, płeć żeńska
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
singular: an artist's life, plural: artists' lives / singular: a cook's knife, plural: cooks' knives" inizia ad imparare
|
|
liczba pojedyncza: życie artysty, liczba mnoga: życie artystów / liczba pojedyncza: nóż kucharza, liczba mnoga: noże kucharzy
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
część etatu, w niepełnym wymiarze godzin
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
z przodu, do przodu, przed siebie
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
proszę bardzo, nie krępuj się, iść przodem
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
kończyć na dziś np. zakończyć pracę
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|