Domanda |
Risposta |
inizia ad imparare
|
|
to (używane w odniesieniu do osób, przedmiotów, wydarzeń, które już zostały wspomniane)
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
te, ci (forma liczby mnogiej "this", zwykle o przedmiotach lub osobach w zasięgu naszych rąk)
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
tamten, tamta, tamto (zwykle o przedmiocie lub osobie poza zasięgiem naszych rąk)
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
tamte, tamci (zwykle o przedmiotach poza zasięgiem naszych rąk)
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
jego (mężczyzny, chłopca)
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
jego (np. dziecka, przedmiotu)
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
bedside table, night table inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
lustro, lusterko, zwierciadło
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
Ich samochód jest szybki.
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
|
|
|
microwave, microwave oven inizia ad imparare
|
|
|
|
|
inizia ad imparare
|
|
zmywarka do naczyń, zmywarka
|
|
|